Campagne gericht op coachees

Vanaf 11 januari 2024 loopt er een campagne gericht op het aantrekken van coachees (mensen die gecoacht worden) op onze LinkedIn-pagina.

In de aanloop naar de campagne heeft InterCoach zogenoemde persona's opgesteld; wie zijn precies de coachees die gebruik maken van onze diensten? Op basis daarvan hebben we een aandachtscampagne ontwikkeld voor coachees. Je staat niet alleen, voor jou is een coach beschikbaar.

InterCoach raakt steeds bekender binnen de overheid. Toch zijn er nog steeds veel medewerkers binnen de overheid die niet weten dat ze een coachingstraject kunnen volgen. De campagne gaat hier verandering in brengen.

Met foto's en uitspraken over werkgerelateerde situaties brengen we coachees in beeld. Zij kunnen zich hierin herkennen. In het voorjaar van 2024 zetten we ook kaarten in met dezelfde uitingen. We verspreiden deze, bijvoorbeeld op kantoren en opleidingen en trainingen.

Ik kan mezelf niet zijn op het werk. – 21 februari 2024

Bekijk de LinkedInpost.

Ik had wat willen zeggen en toch hield ik weer mijn mond. – 14 februari 2024

Bekijk de LinkedInpost.

Mijn eerste stappen als leidinggevende zijn zwaarder dan verwacht. – 7 februari 2024

Bekijk de LinkedInpost.

Hoe blijf ik staande als ik vanuit een ander werkveld kom? – 31 januari 2024

Bekijk de LinkedInpost.

Als ik nee zeg, ben ik die zeurende collega - 24 januari 2024

Bekijk de LinkedInpost.

Doe ik het wel goed genoeg? – 17 januari 2024

Bekijk de LinkedInpost.

Ik lig 's nachts weleens wakker van mijn werk – 10 januari 2024

Bekijk de LinkedInpost.